« takaisin

Yritystilin uusi ilme

28.3.2017

Yritystili_dashboard

Kevät tuo mukanaan uudistuksia Tilaajavastuun palveluihin. Polkaisemme keväällä käyntiin matkan, jonka päätyttyä palvelumme ovat entistä parempia, helppokäyttöisempiä ja tietoturvallisempia. Matka on pitkä, ja sen loppu häämöttää vuodessa 2018. Matkan varrella siirrämme palvelumme uudelle palvelualustalle, tuomme palveluihimme uusia toiminnallisuuksia ja päivitämme niiden ulkoasua. Ensimmäisessä vaiheessa julkaisemme uuden yritystilinäkymän ja uudistamme sisäänkirjautumista: voit vastedes kirjautua kaikkiin palveluihimme yhdestä sisäänkirjautumisikkunasta.

Single Sign On – mikä se on?

Sisäänkirjautuminen palveluihimme on varmaankin käynyt sinulle jo tuttuakin tutummaksi. Uudistuksen myötä voit kirjautua yhdestä paikasta kaikkiin palveluihimme. Sisäänkirjautumisen jälkeen pääset yritystili-näkymään, josta voit valita sen palvelun, jota haluat käyttää. Helppoa, eikö?

Yksinkertaisempi tietojenhallinta yritystilin kautta

Uudessa yritystilinäkymässä sinun on entistä helpompaa hallinnoida yrityksesi yhteys- ja laskutustietoja sekä käyttäjätietoja ja käyttäjätunnuksia. Voit päivittää näppärästi vaikka laskutusosoitteesi ja valita, mitä laskutustapaa haluat käyttää. 

Yritystilillä voit hallinnoida myös käyttäjätunnuksia ja käyttöoikeuksia. Uuden käyttäjän lisääminen on entistä näppärämpää, ja voit lähettää käyttäjälle sähköpostitse kutsun käyttämään palvelua. Samalla voit hallinnoida käyttäjien palvelukohtaisia käyttöoikeuksia yhdessä näkymässä. Uuden yritystilin myötä käyttäjätunnuksesi voi olla useamman yrityksen käyttäjätilillä: kuitenkin tässä ensimmäisessä vaiheessa voit käyttää Valvoja- ja Raportti -palveluita vain yhden yrityksen tilillä.

Yritystililtä voit siirtyä siihen palveluun, jota kulloinkin haluat käyttää. Palvelumme ja niiden toiminnallisuudet säilyvät siis vielä ennallaan. Matkan varrella niihinkin on luvassa päivityksiä.

Matka jatkuu

Sisäänkirjautumisen ja yritystilin uudistamisen jälkeen kehitystyömme jatkuu. Kuljemme tätä matkaa yhdessä asiakkaidemme kanssa, ja otamme mielellämme vastaan asiakaspalautetta ja kehitysehdotuksia. Tehdään palveluistamme yhdessä parempia! Jos haluat tietää ensimmäisten joukossa, miten matkamme etenee, tilaa blogipostauksemme sähköpostiisi!


Lue lisää aiheesta