08.06.2017

Yritystili on julkaistu - miltä nyt tuntuu?

Palveluidemme vähittäinen uudistaminen on kevään aikana ottanut ensimmäisen näkyvän askeleen, kun käyttöön otettiin uusi yritystili. Palvelu-uudistuksemme tarkoituksena on ensisijaisesti tehdä kaikkien palveluidemme käytöstä helpompaa ja yhtenäisempää asiakkaillemme. Koska muutos on kokonaisuudessaan suuri, teemme sen vähitellen vuosien 2017 ja 2018 aikana.

Yritystilin ilmettä ja toiminnallisuuksia suunniteltiin, mietittiin ja hiottiin pitkään ja hartaasti. Jonkinlainen jännitysmomentti jää kuitenkin aina viime tinkaan, itse käyttöönottohetkeen – mitä te tästä kaikesta ajattelette, miltä palvelu-uudistuksen ensiaskeleet näyttävät ja tuntuvat?

Lue lisää
11.04.2017

Yritystili neljälle kielelle - helppo nakki?

Aiemmissa blogipostauksissamme kirjoitimme yritystilimme uudesta ilmeestä ja sen mukanaan tuomista uusista, käyttöä helpottavista toiminnallisuuksista.

Yksi suurimmista muutoksista aiempaan verrattuna on se, että julkaisemme yritystilin neljällä kielellä: englanniksi, ruotsiksi, suomeksi ja viroksi. Vaikka yritystilimme onkin saatavilla neljällä kielellä, varsinaisia palveluitamme kuten Valvojaa tai Työmaarekisteriä ei ole vielä tässä yhteydessä käännetty sen enempää kuin ennenkään. Yritystili ohjaa käyttäjän vanhoihin tuttuihin palveluihimme, joita uudistamme vähitellen vuosien 2017 ja 2018 aikana. Uudistusten tekeminen useissa vaiheissa on yksi niistä kompromisseista, joita olemme joutuneet matkallamme tekemään. Kaikkea emme pysty päivittämään kerralla, vaan palvelu-uudistus kokonaisuudessaan tapahtuu vähitellen.

Lue lisää
04.04.2017

Miksi kaiken pitää muuttua? Tilaajavastuun palapeliä kokoamassa

Olemme rakentaneet Tilaajavastuun palveluita kuin palapeliä vuosien saatossa. Kun tarve on muodostunut uuden lainsäädännön muodossa tai muuten markkinatilanteen muuttuessa, olemme nopeasti luoneet uuden palvelun asiakaskuntaamme palvelemaan.

Moni pala on asiakkaidemme mielestä kohdallaan. Kun kysyimme syksyllä 2016 tyytyväisyyttä palveluihimme, saimme paljon positiivista palautetta. Palvelumme koetaan arkea helpottavina ja luotettavina. Olemme onnistuneet hyvin vähentämään yritysten hallinnollista taakkaa. Saimme myös pyyhkeitä, muun muassa siitä, että palvelukokonaisuus on hankalasti hahmotettavissa ja että käyttäjähallinta on vaikeaa.

Lue lisää
30.03.2017

Tervetuloa uudelle yritystilille!

Millainen matka on palveluiden uudistaminen? Kuinka kauan kestää uuden, helppokäyttöisemmän ja tietoturvallisemman palvelualustan luominen? Molempiin kysymyksiin vastaus on samankaltainen: Ensimmäiseen voi sanoa, että matka on pitkä ja sen aikana sattuu ja tapahtuu. Toiseen voi sanoa, että matka kestää vuosia. Kevään aikana olemme kuitenkin saavuttamassa matkamme ensimmäistä välietappia: uuden yritystilinäkymän julkaisua.

Lue lisää
28.03.2017

Yritystilin uusi ilme

Kevät tuo mukanaan uudistuksia Tilaajavastuun palveluihin. Polkaisemme keväällä käyntiin matkan, jonka päätyttyä palvelumme ovat entistä parempia, helppokäyttöisempiä ja tietoturvallisempia. Matka on pitkä, ja sen loppu häämöttää vuodessa 2018. Matkan varrella siirrämme palvelumme uudelle palvelualustalle, tuomme palveluihimme uusia toiminnallisuuksia ja päivitämme niiden ulkoasua. Ensimmäisessä vaiheessa julkaisemme uuden yritystilinäkymän ja uudistamme sisäänkirjautumista: voit vastedes kirjautua kaikkiin palveluihimme yhdestä sisäänkirjautumisikkunasta.

Lue lisää

Pysy aina ajan tasalla ja tilaa kirjoitukset sähköpostiisi

Suosituimmat kirjoitukset

Viimeisimmät kirjoitukset