22.01.2018

Asiakaspalvelun vuosi 2017

Jälleen on vuosi vierähtänyt, ja on aika vetää yhteen asiakaspalvelumme kulunut vuosi.

Saimme menneen vuoden aikana hurjan määrän kontakteja, sillä vastasimme yli 105 000 yhteydenottoon! Sähköposti oli edelleen suosituin asiakaspalvelukanavamme, sillä lähes kaksi kolmasosaa kaikista yhteydenotoista tuli sen kautta. Chat- ja puhelinpalvelumme vastasivat molemmat noin 20 000 yhteydenottoon ja palvelimme asiakkaitamme muutamaan otteeseen myös sosiaalisen median kautta.

Lue lisää
29.11.2017

Miten arvioisit saamaasi palvelua?

Olet mahdollisesti saanut sähköpostiisi näin otsikoidun viestin asioituasi asiakaspalvelumme kanssa. Kyse on asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden mittaamisesta, jonka väitän saavan entistä enemmän painoarvoa suomalaisissa yrityksissä. Asiakaspalvelun arvioiminen on avain parempaan asiakaspalveluun.

Me Tilaajavastuun asiakaspalvelussa pyrimme vastaamaan asiakkaidemme palvelupyyntöihin tehokkaasti. Vastaamme saamiimme viesteihin niiden kiireellisyyden mukaan jopa muutaman tunnin sisällä. Nopeus ja ns. kerralla kuntoon -periaate tuntuvatkin olevan tänä päivänä niitä asioita, joita yrittäjät arvostavat eniten asiakaspalvelussa ystävällisyyden lisäksi.

Lue lisää
04.04.2017

Miksi kaiken pitää muuttua? Tilaajavastuun palapeliä kokoamassa

Olemme rakentaneet Tilaajavastuun palveluita kuin palapeliä vuosien saatossa. Kun tarve on muodostunut uuden lainsäädännön muodossa tai muuten markkinatilanteen muuttuessa, olemme nopeasti luoneet uuden palvelun asiakaskuntaamme palvelemaan.

Moni pala on asiakkaidemme mielestä kohdallaan. Kun kysyimme syksyllä 2016 tyytyväisyyttä palveluihimme, saimme paljon positiivista palautetta. Palvelumme koetaan arkea helpottavina ja luotettavina. Olemme onnistuneet hyvin vähentämään yritysten hallinnollista taakkaa. Saimme myös pyyhkeitä, muun muassa siitä, että palvelukokonaisuus on hankalasti hahmotettavissa ja että käyttäjähallinta on vaikeaa.

Lue lisää
12.01.2017

Kuinka voimme auttaa? Tilaajavastuun asiakaspalvelun vuosi

Vuosi 2016 oli Tilaajavastuun asiakaspalvelussa mukavan kiireinen. Vastasimme yli 80 000 yhteydenottoon chatissa, puhelimessa ja sähköpostilla.

Sähköposti on kanavana ylivoimaisesti suosituin, yli 50 % palvelupyynnöistä tuli tätä kautta. Pyrimme aina vastaamaan 24 tunnin sisällä, arkisin kahdeksan ja neljän välillä. Kun tarvitset vielä nopeampaa vastausta, kannattaa soittaa! Puhelimitse meidät tavoittaa arkisin samoina toimistoaikoina. Myös chatti on nopea ja kätevä tapa olla meihin yhteydessä. Chatissamme osataan vastata ongelmaan kuin ongelmaan, ja asia saadaan usein kuntoon saman tien. Chatin löydät aina sivujemme alalaidasta.

Lue lisää

Pysy aina ajan tasalla ja tilaa kirjoitukset sähköpostiisi

Suosituimmat kirjoitukset

Viimeisimmät kirjoitukset