Miksi kaiken pitää muuttua? Tilaajavastuun palapeliä kokoamassa

tilaajavastuu-uudistuu-yritystili.jpeg

Olemme rakentaneet Tilaajavastuun palveluita kuin palapeliä vuosien saatossa. Kun tarve on muodostunut uuden lainsäädännön muodossa tai muuten markkinatilanteen muuttuessa, olemme nopeasti luoneet uuden palvelun asiakaskuntaamme palvelemaan.

Moni pala on asiakkaidemme mielestä kohdallaan. Kun kysyimme syksyllä 2016 tyytyväisyyttä palveluihimme, saimme paljon positiivista palautetta. Palvelumme koetaan arkea helpottavina ja luotettavina. Olemme onnistuneet hyvin vähentämään yritysten hallinnollista taakkaa. Saimme myös pyyhkeitä, muun muassa siitä, että palvelukokonaisuus on hankalasti hahmotettavissa ja että käyttäjähallinta on vaikeaa.

Kevään aikana uudistamme palveluitamme, ja julkaisemme uuden yritystilinäkymän. Yritystilin myötä käyttäjähallinta helpottuu ja palvelukokonaisuudesta tulee helpommin hahmotettava: pääset kaikkiin palveluihimme yhdellä kirjautumisella, ja kirjautumisen jälkeen sinulle aukeaa näkymä, josta voit valita haluamasi palvelun. Yritystilinäkymän julkaiseminen on ensimmäinen vaihe uudistusten sarjassa, jonka edetessä päivitämme palveluitamme ja siirrämme ne uudelle palvelualustalle.

yritystili.png

 

Onko muutos sitten aina hyvästä, mitä mieltä sinä olet? Älä korjaa, jos se ei ole rikki, sanoo jo sanalaskukin. Olet varmaan kanssani samaa mieltä siitä, että jos työntekoa voi helpottaa ja tehostaa, muutos on paikallaan.

Miksi muutamme palveluamme, jos palapelimme palat ovat putoilleet paikoilleen joskus yllättävänkin hyvin?

Teemme Tilaajavastuulla nopeita liikkeitä mielellämme. Tällä kertaa teemme jotain eri tavalla. Olemme valmistelleet nyt lanseerattavaa muutosta pitkään ja hartaasti. Olemme edenneet huolellisesti suunnitellen ja välillä aikalisiä ottaen, jotta palveluidemme kokonaiskuva olisi valmis. Haluamme tarjota kaiken yhdeltä luukulta. Haluamme, että löydät tarvitsemasi palvelun helposti ja että saat sen nopeasti käyttöösi.

Koska muutos kokonaisuudessaan on suuri, teemme uudistuksia vähitellen. Aluksi uudistamme sisäänkirjautumisen, ja pääset kirjautumaan uudennäköisestä ikkunasta uuden uutukaiseen yritystilinäkymään, jossa voit hallinnoida yrityksesi tietoja ja käyttäjien käyttöoikeuksia. Samaisesta näkymästä löydät valikon kaikkiin palveluihimme. Kun hyppäät sisään itse palveluun, näyttää se pääpiirteittäin samalta kuin ennenkin. Muutokset Valvojan, Raportin, Työmaarekisterin ja Valttikortti -tilauksen käyttämiseen tehdään vaiheittain, syksyn 2017 ja kevään 2018 aikana.

Mitä mieltä sinä olet?

Mittaamme jatkuvasti tyytyväisyyttä asiakaspalveluumme. 96 % asiakkaistamme on tyytyväisiä saamaansa palveluun.  Asiakaspalvelustamme saat vastaukset kaikkiin kysymyksiisi, otit sitten yhteyttä missä kanavassa tahansa. Voit soittaa, lähettää sähköpostia ja chatata – chatti toimii myös ollessasi kirjautuneena palveluun, ja saat sieltä apua heti. Päivitetyt ja entistä helppolukuisemmat käyttöohjeet löytyvät myös palveluiden sisältä.

Tulemme kysymään mielipidettäsi uudistuksista pian. Kerrothan meille, miten voimme palvella sinua entistäkin paremmin. Tällä kertaa emme ole hakemassa pelkkää tyytyväisyyttä, vaan rankkaa fanitusta.

Haluamme, että saat asiasi hoidettua palveluidemme avulla nopeasti ja vaivattomasti. Lupaamme olla Luotettava Kumppani ja vauhdittamassa juuri sinun yrityksesi matkaa.


Laura Widenäs

Laura Widenäs

Laura on asiakasjohtamisen asiantuntija, jonka tehtävänä on kehittää Tilaajavastuun toimintakulttuuria aidosti asiakaskeskeiseksi. Tätä kokemusta hän jakaa myös asiakkaillemme blogikirjoituksissaan.

Katso kaikki hänen kirjoituksensa