Kuinka voimme auttaa? Tilaajavastuun asiakaspalvelun vuosi

asiakaspalvelun_vuosi_2016.jpg

Vuosi 2016 oli Tilaajavastuun asiakaspalvelussa mukavan kiireinen. Vastasimme yli 80 000 yhteydenottoon chatissa, puhelimessa ja sähköpostilla.

Sähköposti on kanavana ylivoimaisesti suosituin, yli 50 % palvelupyynnöistä tuli tätä kautta. Pyrimme aina vastaamaan 24 tunnin sisällä, arkisin kahdeksan ja neljän välillä. Kun tarvitset vielä nopeampaa vastausta, kannattaa soittaa! Puhelimitse meidät tavoittaa arkisin samoina toimistoaikoina. Myös chatti on nopea ja kätevä tapa olla meihin yhteydessä. Chatissamme osataan vastata ongelmaan kuin ongelmaan, ja asia saadaan usein kuntoon saman tien. Chatin löydät aina sivujemme alalaidasta.

Palvelemme asiakkaitamme sähköpostin, puhelimen ja chatin lisäksi mielellämme myös sosiaalisessa mediassa: sekä Facebookissa että Twitterissä. Blogipostauksistammekin löytyy vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin: olemme kirjoittaneet esimerkiksi työntekijä- ja urakkaraporttien tyypillisistä kompastuskivistä sekä Valvoja-palvelun käyttövinkeistä.

Olemme tänäkin vuonna saaneet paljon kiitosta asiakaspalvelustamme. Olemme vuoden aikana kysyneet lähes kymmeneltä tuhannelta sähköpostiasiakaspalvelun asiakkaalta tyytyväisyyttä palveluun. 96,5 % on sitä mieltä, että palvelu on hyvää.

Aaro kirjoitteli: Teillä on erittäin nopea ja huomioon ottava palvelu!!!!! Aivan kuin meillä pienessä yrityksessä otetaan asiakkaat huomioon ja hoidetaan asia loppuun.

Teillä aina mahtavan ystävälliset vastaukset, hyvän päivän toivotuksineen, kiitteli puolestaan Maarit.

Krista kuvailee asiointia sujuvaksi seuraavin sanoin: Kiitokset hyvälle asiakaspalvelulle. Asia eteni alun tietojenkeruun jälkeen itsestään eikä vaatinut minulta ponnisteluja. Arvostan.

Suurin kiitos kuuluu siis ihanille asiakkaillemme! Joka ikinen Luotettava Kumppani, Valvoja-käyttäjä, Valttikortin tilaaja ja Työmaarekisteri-käyttäjä on meille tärkeä. Haluamme olla lähellä yrittäjän arkea helpottamalla hallinnollista työtaakkaa ja vähentämällä paperitöihin käytettyä aikaa.

Kiitos hyvästä yhteisestä vuodesta ja menestystä niin pienelle kuin suurelle yrittäjälle kautta Suomen!

Hyvää uutta vuotta toivottavat: Elli, Janni, Laura, Ella, Veera, Moa, Mikko, Emmi, Laura, Anna, Jenna, Kira, Sofia, Aada, Iisa, Johanna, Maija, Viivi, Juho, Mika, Kirsi, Lauri, Katri ja Laura!


Laura Widenäs

Laura Widenäs

Laura on asiakasjohtamisen asiantuntija, jonka tehtävänä on kehittää Tilaajavastuun toimintakulttuuria aidosti asiakaskeskeiseksi. Tätä kokemusta hän jakaa myös asiakkaillemme blogikirjoituksissaan.

Katso kaikki hänen kirjoituksensa