Mitä ihmettä, taas katko Tilaajavastuun palveluissa!

palvelu-uudistus.jpeg

Viime aikoina Tilaajavastuun järjestelmissä on ollut erityisen paljon huoltokatkoja. Ennen joulua järjestelmämme olivat esimerkiksi poissa käytöstä isosta alustauudistuksesta johtuen. Nyt on jälleen tiedossa uusi huoltokatko, vaikkakin paljon lyhyempi. Myös tämä katko liittyy joulun alla tekemäämme alustauudistukseen.

Aina emme kuitenkaan voi itse kontrolloida huoltokatkoja, vaan olemme joskus tekniikan armoilla. Tällä viikolla palveluntarjoajamme teki päivityksiä, joista aiheutui palveluihimme katkoja. Nämä huoltokatkot olivat kuitenkin erityisen tärkeitä tietoturvan kannalta. Päivitys liittyi laajasti uutisoituun ja monia kotitietokoneiden käyttäjiäkin koskeneeseen Meltdown-haavoittuvuuteen.

Pyrimme pitämään huoltokatkot jatkossa mahdollisimman vähäisinä ja lyhyinä. Katkot ovat kuitenkin tarpeellisia, jotta voimme julkaista uusia parempia palveluja asiakkaillemme. Kevään aikana onkin odotettavissa uudistuksia muun muassa Yritystili-palveluun – ja näin ollen myös uusia palvelukatkoja.

Toivommekin kaikilta asiakkailtamme kärsivällisyyttä katkojen aikana. Niiden avulla uudistamme ja parannamme kaikkien käyttökokemusta, joten harmillisesta tilanteesta syntyy aina jotain hyvää.


Marja Mackintosh

Marja Mackintosh

Marja vastaa teknisestä palvelukehityksestä ja sen kokonaisvaltaisesta laadusta. Hän pitää jämptisti langat käsissään, jotta palvelumme vastaavat teknisiä vaatimuksia ja tuottavat erinomaisia asiakaskokemuksia.

Katso kaikki hänen kirjoituksensa